Pedagógia III. (részlet)
Az oktatás elmélete
Harmadik kiadás
szöveg
A didaktika oktatástant (tanítástant) jelent. Az elnevezés a görög didaszkó, didaszkein (oktatok, oktatni) szóból ered. Ebből származott a "didactica" kifejezés. Első ízben a XVII. században Ratke ( Ratichius) és Comenius használták. A szakirodalomban Comenius "Didactica magna" című műve honosította meg.
Cím(ek), nyelv | |
---|---|
nyelv | magyar |
Tárgy, tartalom, célközönség | |
tárgy | Egyetemi tankönyv |
tartalomjegyzék | A didaktika fogalma teljes tartalomjegyzékA didaktikai kérdések történeti alakulása Az oktatás fogalma Didaktikai alapelvek Az oktatás és képzés tartalma Az oktatás módszerei |
célközönség | kutatók, szakemberek |
Személyek, testületek | |
létrehozó/szerző | Nagy Sándor |
kiadó | Tankönyvkiadó |
Tér- és időbeli vonatkozás | |
kiadás/létrehozás helye | Budapest |
az eredeti tárgy földrajzi fekvése | Szendrő |
létrehozás dátuma | 1962-01-01 |
Jellemzők | |
hordozó | papír |
méret | 148,7 MB |
méret | 108 oldal |
formátum | |
Jogi információk | |
jogtulajdonos | Magánszemély |
hozzáférési jogok | Ingyenes hozzáférés |
Forrás, azonosítók | |
forrás | Oktatástörténeti Gyűjtemény |
azonosító | 4174 |
leltári szám/regisztrációs szám | N 28/2121 |