Oktatáselmélet (részlet)

Tanárképző Főiskolák

Didaktika

szöveg

Az oktatáselmélet, vagy didaktika kezdetben nem volt önálló tudomány. Az ókorban, a középkorban , sőt az újkorban a 18. század végéig a didaktikai kérdéseket a neveléselméleti kérdésekkel együtt tárgyalták a pedagógiai elmélkedők.

Cím(ek), nyelv
nyelv magyar
Tárgy, tartalom, célközönség
tárgy Kézirat
tárgy didaktika
tartalomjegyzék
Oktatáselméleti alapfogalmak
Az oktatás folyamata
Az oktatás alapelvei
Az oktatás tartalma
Az oktatás szervezeti formái
A tanítási órák rendszere, szerkezeti felépítése és típusai
Az oktatás módszerei
A tanár előkészülete a tanításra
A tanítási órák elemzése
Az összevont osztályokban folyó oktatómunka problémái
A problematikus (elmaradt, nehezen tanuló) gyermekek oktatásának kérdései
teljes tartalomjegyzék
célközönség általános
Személyek, testületek
létrehozó/szerző Dr Szántó Károly
kiadó Tankönyvkiadó
Tér- és időbeli vonatkozás
kiadás/létrehozás helye Budapest
az eredeti tárgy földrajzi fekvése Szendrő
létrehozás dátuma 1970-01-01
Jellemzők
hordozó papír
méret 165,2 MB
méret 252. oldal
formátum pdf
Jogi információk
jogtulajdonos Magánszemély
hozzáférési jogok Ingyenes hozzáférés
Forrás, azonosítók
forrás Szendrői Közművelődési Központ és Könyvtár
azonosító J 11-264
leltári szám/regisztrációs szám 3618